» Poprzednia strona szkoły «
Witamy na naszej stronie!
tarcza_1
Najważniejsze informacje

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE

Niech Wielkanoc będzie czasem wytchnienia od codziennej pracy.

Radośc... [dowiedz się więcej]

Aktualności

NASZA MŁODZIEŻ RELACJONUJE Z WEINSTADT

Drugiego dnia pobytu w Niemczech udaliśmy się, wraz z rodzinami, u których przebywamy, do jaskini Nebelhöhle. Po zwiedzaniu czekał na nas piknik integracyjny na łące, z której następnie powędrowaliśmy do zamku Schloss Lichtenstein. Po powrocie do domów część osób spotkała się na wzgórzu skąd podziwialiśmy nocną panoramę Weinstadt.

Trzeci dzień wymiany zaczęliśmy od zwiedzania szkoły w Weinstadt. Po spotkaniu z dyrektorem i dopełnieniu formalności pojechaliśmy S-bahnem do Stuttgardu. Udaliśmy się na wieżę telekomunikacyjną i zwiedziliśmy miasto. Na obiad zjedliśmy tureckiego kebaba. Później nadszedł czas na zakupy.

Czwartego dnia wymiany polsko-niemieckiej wybraliśmy się do muzeum Porsche. Następnie udaliśmy się na przepyszny obiad. Część grupy po posiłku rozpoczęła zmagania w parku linowy, natomiast reszta towarzyszy była zmuszona walczyć o przetrwanie w grze pt. "Exit games". Tak właśnie minął czwarty dzień wymiany podróżników z Międzychodu.

Piątego dnia naszej wymiany uczestniczyliśmy w zajęciach szkolnych. Zwiedziliśmy szkołę i poznaliśmy zasady, które w niej obowiązują. Po szkole pojechaliśmy do wesołego miasteczka "Wasen". Było tam wiele atrakcji. Jedną z nich były karuzele, roller coaster i domy strachu . Było tam też wiele tradycyjnych przekąsek, sklepów i loterii. Każdy mógł wybrać coś dla siebie. Większość zdecydowała się na ekstremalną rozrywkę, a następnie mogliśmy relaksować się w jednym z dwóch młynów, z których było widać przepiękny krajobraz. Na ulicach "Wasen" wiele osób przechadzało się w tradycyjnym stroju (w tym znalazła się również Jagoda i Patrycja patrz zdjęcie). Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą przy muzyce i ognisku.

Szóstego dnia wymiany z samego rana wsiedliśmy do S- bahna i udaliśmy się do fabryki czekolady Ritter Sport. Każdy z nas mógł zobaczyć historię powstawania czekolady, przygotować własną czekoladę z dowolnych składników oraz zaprojektować do niej opakowanie. Następnie udaliśmy się do pięknej miejscowości Tübungen w której zjedliśmy obiad oraz wyruszyliśmy w rejs gondolą po rzece Nehre. Było bardzo ciepło i słonecznie

Relacja Michaliny Witkowskiej z IIB i Kamila Brychcego z IIA.